att känna tacksamhet.

Just nu sitter jag och är tacksam. Mitt liv har fått en bra vändning och jag känner mig harmonisk och lugn. Det känns helt okej att vara arbetssökande, jag pluggar för att jag tycker det är kul och för att lära mig något nytt. Vår lägenhet börjar äntligen efter tre månader komma till sin rätt och jag har fått fina tjejkompisar här. Jag är så glad över att äntligen få dela min vardag med nils att slippa räkna dagarna tills vi ses nästa gång igen. Jag har en fantastisk resa att se fram emot i höst, jag får träffa kristina, joakim och lilla matilda och det bästa är att de får träffa min bästa annika. Om en vecka har jag mormor och mamma här för en helg. Det går fortfarande att sitta på balkongen och bara njuta och alkisarna nere vid strömmen verkar ha flyttat. Jag har verkligen ingen anledning att klaga men om jag ska klaga så vill jag gnälla över alla fantastiska vänner jag saknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback