DONE DONE DONE DONE!



Efter åtta veckors slit så är vi äntligen klara med vår kandidatuppsats. Om en vecka är det eximination och den 1/6 står jag i Pukeberg med en Filosofikandidatexamen i media och kommunikationsvetenskap och som klar grafisk formgivare. Det händer innan jag ens har fyllt 22. Jag är så otroligt nöjd över att jag vågade börja på min drömutbildning direkt efter gymnasiet och att jag  faktiskt inte fastnade hemma. Jag är många erfarenheter rikare och jag är stolt över mig själv. Trots allt jantelagstjatande om att man inte får vara nöjd över sig själv och över att man faktiskt har lyckats göra något så är det ändå en liten nagel i ögat på folk som inte trodde att man skulle klara av det jag har klarat. Jag är glad för mig och jag hoppas att du också är glad för min skull.

Kommentarer
Postat av: fritte

jag har alltid trott på dig jows! du är bäst och vi påbörjade detta tsm och nu knyter vi ihop säcken! jag är så fruktansvärt avundsjuk på dig, men det enda jag har att säga är; VI VANN!!

PUSS

Postat av: Mamsen

Jag är mycket stolt över dig och det du har presterat!! Jag är glad över att du vågade tro på dig själv ,att du skulle lyckas! Du är speciell så det förvånar mig inte och jag hoppas att du slår världen med häpnad med din talang! Kram

2011-05-24 @ 19:21:09
Postat av: amanda

grattis fina johanna. underbart att du vågade satsa på det du verkligen vill göra. önskar dig all lycka till i framtiden !

2011-05-26 @ 13:22:02
URL: http://misslewis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback