Kompis det går bra nu!

Idag har jag verkligen haft anledning till att fira. I eftermiddags på uppsatsmötet så fick jag ett samtal som jag drömt om länge. Vi fick nämligen vår drömlägenhet. En superfin två på 84 kvadrat som ligger i ett hus från 1916 vilket betyder djupa fönsternischar, tre meter takhöjd. Det fina är att den kommer vara helt nyrenoverad när vi flyttar in tip top med nytt kök och nytt badrum och nyslipade trägolv i hela lägenheten.  Den har två walkinclosets och en stor balkong med morgonsol. Vi skriver på kontraktet på fredag, på fredag har jag dessutom en arbetsintervju. Som sagt det går bra nu.


För att fira köpte jag och sara varsin bakelse. Hallonmousse på sockerkaksbotten. fint som snus.

Kommentarer
Postat av: Catrin

SuperJAY! Vilken dag alltså!

Men arbetsintervju??? Nu blir jag nyfniken...

2011-03-30 @ 22:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback