Jorden runt på några timmar

I fredags förvandlades vi för några timmar till Pilot och Flygvärdinna. Vi flög ut till Pukeberg där designklassen ordnade pukebar. Det bjöds på otroligt många genomtänkta och fina kostymer och jag och nils fick massor av fina kommentarer. Det är nästan så att jag är lite sugen på att slänga det här med grafisk form på hyllan och utbilda mig till värdinna äsch skämt åsido så kände jag mig fin och det är väl ändå det som är huvudsaken. Kvällen blev bra och dagen efter mådde vi faktiskt oförskämt bra.


Eftersom jag för tillfället inte har några bilder på hela kostymen så får det bli en "efter-några-timmars-dansande-och-vindrickandes-egobild-på-toaletten-look"

Kommentarer
Postat av: m.

Looken klär dig helt klart Johanna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback