fet-tis-dag

Tisdag och ännu en vecka påbörjades igår, vart tar tiden egentligen vägen?  Gårdagen bestod mest av nyttiga saker och måsten såsom, föreläsning, ihopplock,massa mejlande, friskis och en himla massa telefonpratande. Inatt har jag drömt konstiga drömmar och familjen annorlunda och om den fina lägenheten. Lättad vaknade jag och märkte att jag hade ont i ryggen, eller rättare sagt i sidan, det måste vara sidövningarna vi gör eller så är jag otroligt dålig på att stretcha. Idag har jag inte tänkt göra så ofantligt mycket, jag ska ta tag i att börja läsa lite kurslitteratur, gå på pulspass och kanske ta en promenad i solen. Tiden får utvisa. En sak är säkert, det blir ingen semla för mig idag. Grädde är big no-no både för magen och för att det inte är så gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback