all by myself!!!

Då var det fredag igen, idag blir det fredagsmys med migsjälv. För fösta gången på 6 veckor har jag en besöks/åka på besöks fri helg. På ett sätt är det skönt jag kan göra tråkiga saker som jag själv gillar typ baka bröd och sy i knappar och sånt. På ett annat sätt känner jag mig lite tråkig. Därför blir det en liten kompromiss, idag är jag själv och imorgon åker jag till Catrin där vi ska ha klassmys. Nu ska jag springa ner i tvättstugan och fixa tvätten, sen ska jag upp fort som attan och baka bröd, idag blir det aprikos och valnötsbröd. fint det!


Jag och mina två bästa tjejer en regnig dag i malmö.

Kommentarer
Postat av: Annika

gud vad jag var bruuuun! kom tillbaka färg!

Postat av: fritte

helt fantastiskt underbar bild. göras om snarast?

2011-03-07 @ 21:40:28
URL: http://justanotherskinnykate.wordpress.com
Postat av: fritte

helt fantastiskt underbar bild. göras om snarast?

2011-03-07 @ 21:41:14
URL: http://justanotherskinnykate.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback