hatkärlek

Jag måste faktiskt villigt erkänna att jag saknar bloggen. Saknaden var nog störst när jag slutade men efter lite tankeverksamhet så insåg jag att jag inte behöver vara så jäkla pretto. Det är inte så många som läser men de som läste sa åt mig att börja igen så jag får väl helt enkelt göra dem till viljes. Dessutom känns det lite lättare nu när mitt Grafiska projekt är färdigt och utställningen som jag har vart med och fixat är klart. Imorgon är det verkligen klart och då ska jag unna mig något fint. Många veckors slit och nojande är nu över. Nu påbörjas sista universitetsterminen och om fem månader står jag där färdigutbildad och glad. Men först ska jag ta tag i de tre kurserna som kommer avsluta mina tre år. Först ut är teori och metod 2 imorgon. Nu kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback