Små problem.

Idag är det dags att skriva vidare på den lilla inlämningsuppgiften. Trots att den är knepig så tror jag att det kan gå vägen. Imorgon är det seminarie och det är jag desto mer nervös över, tänk om jag får tunghäfta och inte lyckas få ur mig något vettigt, tänk om jag inte säger något och blir utpekad. boost boost boost jag måste ge mitt ego en boost. Igår var jag på yoga och det enda jag kunde tänka på var när det tog slut. Det var nämligen någon där som andades för kung och fosterland. Alla som har gått på yoga vet ju att man ska andas in och ut med näsan. Personen  snarkade i princip eftersom den tog så djupa andetag. Efter ett tag kunde jag inte hålla mig och började skratta. Behöver jag säga att jag fick några sura ögonkast. men hey det är ju inte jag som snarkandas.


jag får väl helt enkelt tänka att jag är Giselle nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback