Så snuskigt gott

Mamma jag vet att innebörden av ordet snuskigt inte passar in i matsammanhang, det vet jag för det har du lärt mig. Men jag var tvungen att ta något större ord än super, jätte,underbart,fantastiskt etc. I söndags vaknade både jag och nils med en ganska kraftig huvudvärk, dagens mål blev att ta sig till netto och inhandla bär och göra något gott. Jag måste verkligen verkligen verkligen! påpeka att det var värt att ha ont i huvudet då festen vi besökte var den aboslut bästa på länge. Goda vänner, fantastisk musik, ett litet hus & fett ös. Jag kan knappt beskriva det. Hur som helst, jag som bara ville visa er att jag inte bara äter pizza på bakfyllan längre, det är faktiskt inte speciellt ofta som jag är bakfull heller längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback