Fötterna på jorden och huvudet i det blå

I dag har jag haft sovmorgon, det var skönt att vila ut friskiströtta lår och armmuskler och det var skönt att kunna titta på familjen annorlunda i sängen med en kopp kaffe som sällskap. När klockan närmade sig tolv tog jag mina saker och knatade bort till kalmar nyckel där väntade tjejerna och vi åkte med lärar-per till skolan. Det känns himla fint med en lärare som faktiskt erbjuder en skjuts och gör så att man slipper köpa busskort. Min ekonomi jublar. Väl i pukeberg blev det föreläsning och olika metoder. Sådärkul. Jag hade mest skallen fylld med olika jobb och lite lätt jobbångest. Det är jobbigt nu när man snart är klar, alla förväntar sig att man ska få ett fint jobb direkt. Men det är så jädra svårt. Pessimistjohanna! Hur som haver jag skickar cv åt höger och vänster, ni får väl helt enkelt hålla era små tummar för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback