En lång väntan

Trots att Nils kom ner till mig i helgen sitter jag nu i Norrköping. Varför? Jo, i lördags kom det ett alldeles underbart mail om att vi har fått visning på vår drömlägenhet. Behöver jag ens säga att jag skrek rakt ut och bestämde mig sekunden efter för att jag skulle ta tåget med nils upp på söndagen. Så nu sitter jag alltså här och väntar på morgondagens visning, mendas jag väntar varvar jag promenader runt strömmen med lite uppsatsläsande. Jag och sara har vår projektplan på g och vi har nu tre ämnen att välja bland. Det känns som att den där uppsatsen kommer att ta våra liv.



I det här området ligger den. Nu får ni hålla tummar och tår!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

håller tummarna! ska du flytta till norrköping?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback