alla hjärtan

Den fjortonde februari, alla hjärtans dag. Just idag längtar jag galet mycket till nästa år då jag faktiskt kan få ge nils en ros på rätt dag eller köpa med ett vaniljhjärta hem från jobbet bara för att få fira lite. Förra året var min fina lillasyster här och hon hade med sig present från mamma. Året innan dess var hela min familj i Kalmar för då flyttade jag in i min nuvarande lägenhet. Vi festade på grillad kyckling och drack asti och jag lyckligast i världen. I år ligger jag i min säng och är dunderförkyld och febrig. Jag vaknade i morse och var på väg att gå till skolan i min röda kjol med vita hjärtan, allt var planerat men efter tio minuter uppe så insåg jag ganska snabbt att det nog inte är så smart att gå  och smitta mina vänner när jag själv är så yr att jag knappt kan stå upp. Jag fick krypa tillbaka till sängen och inta framstupat sidolänge men en sak som har gjort mig gladare är alla mina fina vänner som skickar söta alla hjärtans dag sms. det gör min dag. Som sagt kontrasterna är stora om man tittar på året som gått och året som ska komma. Glad alla hjärtans dag ni fina som läser!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

tyvärr är hon nog för dyr för söderport. hon har ju blivit ganska stor nu! men hoppas kan man ju alltid.



glad alla hjärtans och hoppas du kryar på dej!

Postat av: madelen.

hoppas du mår bättre nu sweet chocolate.

2011-02-15 @ 20:12:59
URL: http://baramadelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback