as time pass by

Jag sitter och tittar tillbaka i arkivet och slås av hur snabbt tiden egentligen går. Vid den här tiden förra året hade det redan varit påsk och vi satt ute och grillade och drack sangria stup i kvarten. I år har jag precis plockat undan vinterjackorna och nu börjar jag förberade mig för att flytta. Det känns konstigt och lite vemodigt att de här tre åren har gått så himla fort. Jag har utvecklats och mognat något enormt och jag har lärt mig att skilja på riktiga vänner och vänner som man trodde att man kände men som släpper taget. Imorgon åker jag hem på påsklov och det ska bli så skönt att bara vara och umgås med mina nära och kära.


Jag hatar ingen men jag tror att i det långa loppet så släpper man taget om varandra då man inser att man kanske inte passar speciellt bra ihop längre då livet tar olika vägar. Allas val är individuella och man ska inte se ner på någon på grund utav det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback