week-end








Ifredags mötte jag upp den här donnan på tåget från göteborg i Nybro. Jag kom in med andan i halsen och svetten rinnandes mellan brösten. Vi åkte in till stan, handlade vin och tog bussen till mig. Jag lagade soppa och lisa dj:ade. Vi gick ner till maja och sara och efter idol och vin och skönsång tog vi oss vidare till söderport där vankades det öl dans och niva med mina fina vänner. Vi gick hemåt när det stängde och ramlade i säng.

Igår ville vi gå på stan och missade med någon minut manifestationen mot främlingsfientlighet, vi hängde inte läpp en längre stund utan gick på långshopping och jag köpte en present. Vi hoppade av bussen vid maxi och handlade lite gott till kvällen som även bjöd på fantastisk middag iform av kycklingfärsbullar med citron och bulgursallad. Vi drack vin och tittade på an education. sedan somnade vi som små änglar.

Efter en lång tids sömn så begav vi oss mot konstmuséet och mot slottet för att runda av vår helg. Det har varit en himla fin helg och jag kan återigen konstatera att helgen går på tok för fort. Veckan bjuder på redovisning och lite föreläsningar och sedan en hel del kärlek. fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback