Söndagsblues

Återigen har jag vinkat av nils på stationen och återigen känner jag mig ensam. Nu har jag fått deppa av mig i en timme så nu är det dags att rycka upp sig och fokusera på allt det roliga som kommer att ske. Jag kanske  fått en praktikplats på en ganska stor byrå i Norrköping eftersom det ändå gäller 10 veckor så känns det ganska stort eftersom man ju ändå vill öka sina chanser att få ett jobb där efteråt. Min kontaktperson ska höra av sig i veckan så det är bara att hålla tummarna. Håll så hårt som det bara går.
I Utställningskursen går allt sakta men säkert framåt, jag ser fram emot vår första handledning eftersom jag tror den kan lösa en del frågetecken. Det är alltid svårt att vara mer än två pers i en grupp men det är samtidigt väldigt nyttigt och lärorikt att ta fajterna som kan uppstå och saker och ting blir färdiga snabbare.  Imorgon ska vi till Konstmuseét här i stan för att lära oss lite mer med vår nya lärare Krystof det är även han som vi ska till Warzava med om tre veckor.
Nu ska jag diska upp disken från igår och koka upp en majskolv till kvällsmat, sedan blir det en långpromenad till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback