sommarens sista suck

Skolan har börjat igen och det är såklart kul, det känns skönt att ha något att fokusera på så att vardagen blir mer strukturerad. Idag har vi dock varit lediga så vi passade på att köra en sväng till Ikea, min säng skulle fixas och lite småsaker skulle inhandlas. Det gick smidigt och vi bestämde oss för att ta en tur till stadsmissionen där det visade sig att de reade alla sommarkläder. Jag fick med mig en klänning och en kjol hem för 30 kr det känns inte så illa. Imorgon har vi heldag något som man knappt är van vid längre men det ska bli kul, modellbygge kanske är min grej.

Idag har solen strålat och det var riktigt varmt det kändes verkligen som att det var sommarens sista suck så ikväll passade jag på att fira av sommaren som inte blev som den skulle men som på något konstigt sätt ändå blev bra med en majskolv, det finns inget godare än färsk nykokt majs med lite smör och salt på.


nasty.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback