sängliggande monster

Ni höll inte era tummar speciellt hårt. Jag blev sjuk som en jag vet inte vad, de senaste två dagarna har jag legat hemma med halsont och 39 graders feber, idag har det dock lugnat ner sig lite och jag är nere på 38 och det känns som att jag är friskt, men tji fick jag. Det roliga är att samtidigt som jag låg hemma och tyckte synd om mig själv så låg nils hemma i Norrköping och tyckte synd om sig. Vi blev sjuka båda två i tisdagskväll och har haft precis samma händelseförlopp, undrar om det är en slump eller om vi båda drog på oss något förra helgen? Nu börjar jag iaf bli rastlös jag har verkligen dåligt samvete när jag är hemma och inte i skolan, speciellt när vi har grupparbete, jag vill ju inte uppfattas som en slacker. Men vad ska man göra, jag gör ju inte speciellt mkt nytta där när jag mår som jag gör och det är inte så kul att smitta ner de andra heller. Nu ska jag återgå till slösurfandets förlovade land och jag tackar verkligen gud för streaming och webbtv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback