kräftstjärtar, skrubbsår & taxiresor

varför måste alltid helgerna gå så nedrans fort. jag blir tokig. Jag hann knappt komma upp förrens jag var tvungen att åka hem. och mitt i allt så hann vi gå på kräftskiva. Jag fick mina kräftstjärtar skalade och inlagda i min mun, de blev nedsköljda av snaps och  jag kan villigt erkänna att det var ganska gott. Vi sjöng, skålade och hade det trevligt innan vi tog spårvagnen mot stan igen, innan dess så bråkade jag med en trottoarkant och slog i mitt knä så det rann blod men uppfinningsrikedomen var stor och vi fann en vit handske, stackars den personen som hittade den efteråt. I vilket fall så hamnade vi tillslut på Trappan där musiken var dålig fram tills jag fick önska robyn och dansa lite ryckigt (mitt knä). Vi tog oss hem och somnade. I går när jag skulle hem så ville inte tågen gå som de skulle och på grund av förseningar och inställda tåg fick jag stanna en extra natt. I morse masade jag mig upp vid 6 och kom till stationen för att inse att mitt tåg var sent. Dock kom det i tid till den nya tiden och jag kom till linköping, dock så pass försenad att jag missade mitt anslutande tåg. Efter lite ögonfransvinkande fick jag och min nyfunna vän Mia en taxiresa värd fyratusen kronor ner till Kalmar av sj. det var lite fint faktiskt men jag kan inte låta bli att tänka att det där kan de minsann ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback