Visst är det skönt att va' vid liv

Imorgon åker jag hem till mamma, på ett sätt är det skönt att komma hem och bli ompysslad och på ett annat sätt så känns det så jävla ruttet. Jag skulle ju sätta mig på ett flyg på tisdag morgon med mina fina och åka till Warszawa, gå på gallerier, besöka konstskolor och äta traditionell polsk mat. Jag har hängt läpp och varit arg men jag har kommit till insikt, jag får helt enkelt göra det bästa av situationen. Jag får en veckas höstlov, jag får mammas mat, jag får träffa mina bästa vänner och jag får träffa min fina släkt. Och jag får absolut inte glömma att mitt i allt tråkigt så fick jag en alldeles fantastiskt fin present av nils, en resa till Berlin, bara han och jag. Jag har det faktiskt ganska bra.


Kommentarer
Postat av: jennie

Polsk mat suger! Så var inte ledsen för att du missar den :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback