rawpower

måndag betyder en ny start på en ny vecka den här måndagen innebar det också kursstart. Vi har börjat med illustrerad typografi något som än så länge verkar super roligt. Dock kan jag inte påstå att jag är särskilt pepp på veckan överlag men det ska nog lugna ner sig det med. Helgen bjöd på norrköping och nils och det var fint som vanligt, vi tittade på bio (eat pray love) åt indiskt och drack öl på världens bar.  Alltså var det himla fint och jag blev återigen ledsen när jag vaknade på söndagen och insåg att vi inte får ses förrens  om tre hela veckor, början och slutet av oktober. det suger litegrand. Det kommer som vanligt en tentaperiod för honom och en inte så vanlig warzawa resa för mig ivägen. För tillfället puttrar en soppa på spisen och jag har skrynkliga fingrar av allt diskande som det medförde men oj vad gott det kommer bli.




Tack gode gud för photobooth när man inte orkar plocka fram kameran för att visa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback