kiss my name

jag måste ha den finaste systern i hela vida världen som kommer upp och tar hand om mig. men just nu känns det jobbigt tomt hemma i lägenheten och jag har svårt att balansera en kaffekopp och samtidigt ta mig fram smidigt, det slutade med att jag fick stå och dricka mitt nedrans kaffe i köket. Hela helgen har varit prövningar speciellt nr1. då vi skulle handla. Jag har aldrig handlat i mer än två timmar och varit slutkörd utav det. Det var värre än friskis. och nu överdriver jag inte.
Idag kommer prövning nr2. Jag ska till skolan och hänga lite. Förra veckan hade vi knappt några lektioner och idag har vi delredovisning. Jag maja och ullis ska prata illustrativ typografi utifrån den eminenta boken, Handmade graphics. Det ska nog gå bra och om jag känner mig själv rätt sen så kommer jag sussa gott ikväll.  Men först ska jag piffa till mig lite, jag menar man behöver ju inte vara ful för att man går med kryckor och en ful jäkla sko.


Kommentarer
Postat av: Sara

Ingen piercing, bara njutning. ;D

Hoppas det gick bra att hoppa till bussen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback