north

Om lite mindre än en timme tar jag mitt pick och pack ( läs två stora resväskor) och flyttar för några veckor upp till Norrköping. Mitt grafiska projekt drog igång igår och jag känner mig peppad. Fördelen med projektet är att jag kan plugga vart jag vill, jag fick tom en förfrågan om att hänga med till kenya men pengabrist försvårade den saken. Jag tror veckorna kommer att gå fort. När jag kommer tillbaka bjuds det på handledningar och så ska jag hjälpa sara att flytta. Det känns sjukt konstigt att vi bara är fyra tjejer i klassen nu, vi som var en hel drös innan. Det blir bättre till våren när de saknade kommer tillbaka. Nu ska jag äta lunch och sedan blir det en språngmarch till bussen.



Haha louise är så rolig på denna bilden, jag blir så glad i kroppen när jag ser den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback