Mönsterkonstruktion

Jag sitter för tillfället på stadsbiblioteket här i Norrköping och raggar inspiration, två av mina böcker som jag har beställt har inte kommit och jag har bläddrat och tittat och hittat fina saker i min bok som jag köpte i Berlin. Under tiden får jag hålla mig till internet, kolla upp mina favorit designers. Spara bilder, titta på attribut som jag gillar, fila lite mer på min projketbeskrivning. Den är förvisso klar men jag har på tok för många frågetecken i mitt huvud. Helt plötsligt känns tio veckor som en väldigt kort period. Snart ska jag gå ner på stan och käka lunch men först ska jag ringa designarkivet och kolla vilket tryckeri jag ska använda. Det är massa meck.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback