Kurslitteratur

Som ni flesta redan vet så håller jag på  med ett eget grafiskt projekt de kommande 10 veckorna dvs fram till v2. Jag har valt att jobba med mönster, och det absolut bästa med detta är att jag får välja kurslitteratur helt själv. Och de böckerna jag har valt är fantastiska inspirationskällor. Jag älskart.

Böckerna jag har valt heter Patternfactory,  Patterns in fashion & Tidlösa mönster textilkonst från 1950-talet. Nu ska jag återgå till att bokmärka favoriterna och sedan ska jag skissa skissa skissa och skissa lite till.


Kommentarer
Postat av: Sara

Du är inte ensam om att ha ett hjärta som står still. Men vi får hjälpa varandra, lussikatter måste bakas!

Postat av: Jual Rumah di Jakarta

Please let me know if you are looking for a article author for your site. You have some really good articles and I feel I would be a good asset.

Postat av: Grosir Baju Murah

Your look at nevertheless this is great and ways in which I truly feel. I recently now mailed him this internet site to say him your personal view.

Postat av: Jual Laptop



Generally I never read whole articles but the way you wrote this information is simply amazing and this kept my interest in reading and I enjoyed it.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback