Finbesök

I fredags kom fritte på besök till Kalmar efter en glass och lite snack med
johanna så tog vi bussen hem till mig.





Väl hemma så lagade jag mammas pastasallad och vi tog ett glas
rosé. Typiskt studentigt.




Efter maten blev det tillfixning. Fritte kladdade ner sig och jag blev prickig
och röd kvällen till ära.



Vi stannade till vid en bänk och skålade i medhavda marimekkoglas




På väg hem efter misslyckade utgångsförsök och en kineskorv på larmtorget
så blev F förtjust i kameran och jag har ungeför 10 likadana bilder.



Jag samtalade istället med min bättre hälft.



Morgonen efter var lite dimmig och kom igång lite bättre med en välförtjänt
hallon/mango smoothie



Vi spatserade ner till stan och det var så varmt att vi var barnenta.




Vi lunchade på kulzenska och fritte fick sin efterlängtade macka



Efter en språngmarch på stan så stannade vi vi vattnen och tog en andpaus



Vi tog oss ner till vallgraven och där gassade solen ordentligt


Jag provade Frittes nya nagellack och matchade med en maskros



Vi drack sangria ur pappersmuggar



Och korkade efter några timmar upp flädervinet. jag tillverkade en stol som
hindrade flygfä att leta sig in i vinet


Som sagt vi njöt och vi blev ordentligt stekta, så stekta att vi somnade
sött och sov till nio på kvällen när vi kom hem.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Tjusigt. :) Nu kom jag på vart min randiga tröja är :P Hade helt förträngt att du lånat den. Jag har tvättat din topp :) PUSS

Postat av: madelen.

jag är världens sämsta vän som aldrig hälsar på. när åker du hem för sommaren? love, m.

2010-05-28 @ 22:32:52
URL: http://baramadelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback