Summa sumarum

Helgen har varit så bra men dock väldigt intensiv. I fredags kom nils och fredrik och tillsammans med fanny så fikade vi på nybakad kladdkaka innan vi åkte till maxi och handlade. Vi körde kärnfamiljsshopping och åkte hem. Vi åt och sedan mötte vi upp F&F på varvsholmen för förfest hos fredriks kompis H. Det var supertrevligt och jag hade verkligen kunnat döda för en sådan lägenhet. Vi tog oss vidare till byttan och sedan gick vi hem.

I lördags mådde vi som vi förtjänade och vi intog en (hemska tanke) pizza som bakislunch innan vi mötte upp helgens huvudgäster Annika och Christian på stan. Efter lite skitsnack och acne godis så  bagav jag och nils oss hem för att förbereda kvällens halv åtta hos oss. De inbjudna droppade in och hela kvällen var lyckad. Vi åt trerätters, spelade galenpanna och sittdansade till youtube klassiker.

I söndags mådde vi bra och var uppe med tuppen, vi skulle på rekryteringsmässa vid kalmarsalen. Eventet var i det stora hela lyckat men som vanligt fanns det folk som struntade i reglerna och på så sätt blev det köbildning. Jag hann speed-dejta två företag och lämnade ifrån mig 3 st cv:n men ja vi får väl se, både jag och nils klickade lite extra med ett så det är bara att hålla tummarna. Vi kom hem och åt potatis och purjosoppa innan N med nöd och näppe hann med tåget tillbaka. Som sagt hektisk med ack så trevlig helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback