Om att sakna någon.

Han den dära befinner sig i Berlin, och jag längtar som en tok efter honom. Jag vill ringa och viska " jag saknar dig", dock får jag skippa det för våra mobilräkningars skull. Jag har en flickvän hemma som åker til nice i fem månader på fredag. Henne kommer jag saknar mycket, hon är en sådan där som jag kan vara ärlig mot. och när vi bråkar så säger vi förlåt när vi har tjurat färdigt. Jag har en annan vän som behöver en extra hård kram och en stor blöt puss på kinden just nu. Min skinny kate, jag saknar dig med. Jag har en blondin i växjö som jag snart får se, tänk att vi aldrig kan ta oss tid för att ses. vi är lika dåliga båda två. Men jag saknar dig Vanilla. Min fina fina sångkompanjon, dig saknar jag till tusen. Du ska få så många pussar att du nästan försvinner. Jag ska försöka att komma till dig när du flyttar in i din nya lägenhet. och du ska komma till mig i sommar. Då ska vi dricka rosé på öland. Sen har jag en liten vildig som snart ska ha kalas, vad önskar du dig vad vill du ha? tyvärr kan jag inte ge dig edward men jag kan ge dig en massa massa kärlek. Vad sägs? Åh det finns så många som jag saknar, som jag önskar att jag träffade oftare. Det finns dom som jag har glidit ifrån och när jag tänker på det så saknar jag nog tanken på dem än personerna i fråga. Förövrig så saknar jag vintertiden. Sommartidens klocka är alldeles för mycket och jag är på tok för pigg. Men jag bör nog sova nu för min egen skull. Bara en sak till. Puss till alla mina fina.


Kommentarer
Postat av: frida

2 veckor sen ses vi igen! kärlek på hög nivå!

btw hur många dagar stannar du? :)

2010-03-29 @ 22:09:13
Postat av: madelen.

vad fint du skriver brownie. längtar redan till nästa helg. love, m.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback