My baby sets the night on fire

I helgen är jag hemma hos mamma, om ungefät två timmar går tåget hem igen. Det har varit så himla skönt och avkopplande att bara vara och inte känna någon press på något alls. I går sov jag länge  eller i alla fall till halv tio. Sen åkte jag och mamma till filippos vi hittade en liten blommig plåtburk för fem kronor. Vi körde vidare och hamnade på Granada där det var någon sorts hälsomässa. Det var INTE roligt alls, vi gick igenom allt på tjugo minuter och åkte till hyllan istället. Där var allt så överväldigande och jag hade nog behövt gå där utan mamma för att fynda. Vi kom hem åt lite lunch och sedan hade de gamla förfest här och jag var chaffis för det vankades bonnafest i verum. Jag körde vidare till mormor och morfar och fick stek och potatis och sås. Gott. jag somnade på morfars sänghalva och sen ringde telefonen och mor min ville hem. Jag körde sakta men säkert hem och fick lägga mig i min säng. Idag sov jag ännu längre och sedan gick jag upp och kokade kaffe. VI har promenerat och mest bara varit. Som sagt så rullar tåget snart hem. Känner jag mig själv rätt så känns det tomt i kalmar och då är det tur att jag har min baby som jag kan prata ihjäl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback