Karma

Onsdag och dags för karma, efter gårdagens nederlag gällande arbetsintervjun så hägrade karma idag, mest såg jag fram emot parelle och franks montrar men alla montrar överlag var trevliga. Vi köade för att komma åt biljetter till alex schulmans föreläsning sedan gick vi direkt och bokade smink och hårtider. När klockan var tio blev vi fixade och oj vad fina vi blev. lagom vardagssnygga med en twist av fest. Johanna på Frank gjorde mig lockig och busig och jag tackade och tog emot. Jag tror faktiskt jag vågar mig på att byta frisör nu. Vi gick vidare på mässan, spelade buzz och väntade på att klockan skulle bli tolv. Vi kom in och fick lyssna på Schulman och oj vilken kille, det var länge sedan jag skrattade så mycket under en föreläsning. Den där killen är bra alltså. På vägen ut blev vi serverade mackor av halvåttahosmig-martin. Gott. Väl hemma blev jag ego och nu har jag jobbat med min portfolio. Snart ska jag ut och svänga mina lurviga, dock måttligt och utan alkohol, tidig föreläsning plus förkylning gör så att jag tar det lugnt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback