cowboys and beautyqueens

I'm home. påsklovet känns på tok för kort och på måndagkväll drar jag mig uppåt mot nordligare breddgrader. Dagen har varit smärtfri då vår enda föreläsning ställdes in mitt framför våra snopna snokar.  Anledningen var att vår lärare tyckte att vi blev behandlade som andrahands studenter. dvs under vår värdighet. Jag slappade hos ewe och styrde sedan kosen mot stationen och tåget som innehöll väldigt lite folk.  Hemma fick jag kramar och frallor och jag har hunnit äta en mumsig kycklingsoppa. Imorgon är det dags för tandläkarbesök och sedan ska jag få träffa min käresta. På kvällen ska vi mysa med annika och christian så jag ser onekligen fram emot några sköna strödagar.


Maja ritade mig och johanna i jovans bil som enligt johanna luktade
djursnusk.

Kommentarer
Postat av: Maja

haha så du SÅG det? Hur hittade du?

Postat av: Annika

GE MIG LITE UPPDATERING FÖR FASEN !!!

2010-04-06 @ 21:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback