You know i want ya

Igår kom jag och N hem från Kalmar. Tågen var otroligt nog i tid och vi hann med en kaffe på pressbyrån i växjö där vi bytte göteborgståg mot osbytåg. Väl hemma mötte mamma upp mig och vi tog oss hem till torpstigen igen. Katten betedde sig som en hund och vi åt plankrester. Mums. Jag tittade klart på säsong två av i en annan del av köping, världens antagligen bästa program. Finns det mer okomplicerade människor och kan man annat än älska tobbe, micke linda och mats? tror inte det.
Idag har jag sovit länge utan att bli väckt av pussar. Jag har ätit frukost framför tv.n och om ett tag ska jag åka med tåget till älmhult och träffa annika. vi ska prata ( om det finns mer att prata om efter maratontelesamtal varje dag  sen i måndags) vi ska afrodansa och jag ska få låna elsas mode. Idag kommer bli en bra dag. Nyss ringde louise och ville ha kenny begins och det ska hon få min lilla loppa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback