Oh yeah honey!

Första dagen i skolan på väldigt väldigt länge. Något som jag både har saknat och inte saknat. Mina fina vänner har jag såklart saknat men kursen vi håller på med nu känns verkligen dötrist, visuell kommunikation 2. Det är en tre poängskurs  som går igenom saker vi redan gjort.  Å andra sidan så har vi en rolig kurs paralellt i grafisk designhistoria, där vi ska utgå ifrån en stil eller formgivare och ha det/den i åtanke när vi formger en affisch för en nutidan sak.
Dock är inte tågen roliga, tydligen hade tåget innan oss haft problem med spåret mellan emmaboda och nybro för några var tvungna och gå ut och titta igenom spåret och då fick vi stå stilla till klockan tolv. Vi fick motvilligt hoppa av tåget och ta bussen som gick en timme senare. Segt men ack så typiskt.  På hemvägen mötte jag upp fanny som har fått tillgång till sin fängelsecell på smålandsgatan. Det är pyttelitet men kan nog bli mysigt.  Imorgon är det halvdag och sen blir det utgång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback