Mitt 2009

Januari

Jag var i Björnrike med hela familjen

Hade en fotokurs och förvandlade fritte till ett troll

Februari

Jag flyttade till min lägenhet på kungsgårdsvägen och den var orange


Jag var och tittade på melodifestivalen med mamma, louise mormor och mona

Mars

Jag och maja målade över den hemska orangea färgen och allt blev VITT!

Jag for hem en vända och tilda fotade mig till sitt projektarbete. Jag var 50-tal

April


N hälsade på och jag åt sushi för första gången på ringmuren i vårsolen

Våren kom på riktigt och vi åkte på klassresa till Stockholm

Maj


Jag provade på longboard för första gången och gick även barbent första
gången den våren.


Det var dags för årets bästa fest, beachpartyt. Vi laddade och vi kom levande ut från dimman

Juni

Vi klarade av första året och ordnade en storslagen fest åt designarna

Jag fick årets bästa överraskning, en Kristina med man som kom hela vägen
från sydney. Vilken lycka!

Juli


Jag fyllde 20 och blev överraskad av mormor



Vi blev rastlösa och turade till danmark

Augusti

Jag tog med mig Annika för en snabbis i Kalmar


Vi packade vårt pick och pack och njöt av en vecka i Grekland

September

Vi var faddrar och tog hand om vilsna nollor


Vi åkte till Götet och firade Johannas 25 års dag med håkan hellström
och jag fick träffa saknade Lisa

Oktober

Annika kom på besök och den ena kvällen blev vildare än den andra

Vi åkte med klassen till Köpenhamn och njöt av konst och god mat

November

Min lediga tid spenderades mest med att måla


Vi var en vända på Gotland och hälsade på släkten

December


Vi hade vår efterlängtade utställning


och till sist blev det jul igen och jag åkte tillbaka till de skånska skogarna
och firade med mina nära och kära

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback