look at what you have done

Gårdagen blev tokbra fast vi fick ändra våra planer. Kåren var stängd, antagligen på grund av brist på jobbare. Vi roade oss ändå i emmas lya och blev rätt bra i gasen. Vi tog oss vidare ut till sjösjukan där det var odrägliga sjöbusar och äckliga tjejer med stringen i armhålan. Vi tog oss vidare till Bistro för att gå på the trend som också visade sig vara ett skämt, vi stannade och dansade ett tag bara för att och sedan gick vi hem till fanny och jag sov på hennes extra säng, vi konstaterade att det bästa hade varit om vi hade stannat hos emma för det var ju där det var roligast.

Idag vaknade jag med huvudvärken som gud glömde, jag lyckades somna om och blev väckt av ett samtal från N. Sen somnade jag igen fast denna gång med två alvedon i kroppen. När vi vaknade vid halv två då var vi pigga och jag kunde ta mig hem. Hemma så har jag pillat med affisch uppgiften och det är faktiskt ganska roligt. Jag tänkte köra lite jugend stil så får vi se vad som händer, men efter morgondagens handledning så kanske jag satsar på en annan stil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback