I kissed the toiletseat twice

När jag kom tillbaka till Kalmar möttes jag av kram och tulpaner och tända ljus. Jag har nog inte fått ett finare mottagande när jag har kommit hem till mig själv, själv dessutom. Fanny banny och jag pratade tills klockan var ett och jag klappade ihop. Måndagen blev lugn och vi tog oss till stan där jag lämnade mina underbara silverbäbis på lagning, jag handlade ett par nya träningsskor och ett par träningstights. Vi tog oss hem mötte upp emma och tränade tomas pass. Hemma igen blev det te och shopping på maxi. Trötta som få lagade vi rotfrukter i ugn och kyckling och sedan frossade vi i ost och kex. På natten vaknade jag och mådde tokilla men jag lyckades somna om. När F steg upp och började fixa sig till skolan mådde jag sämre men lyckades ändå somna igen. När jag vaknde nästa gång kutade jag till toan och kräktes som en kalv, jag fick superhög feber och låg bara och frös och sov i två timmar och vaknade och sov och vaknade. Jag var helt enkelt inte kaxig. Som plåster på såren ringde K-store och sa att min kära dator var helt färdig och att de hade fått byta fläkten men att det inte kostade mig något alls. THANK YOU LORD! något gott bland allt det kassa. Jag fortsatte eftermiddagen med att sova och pillade i mig lite blåbärssoppa. På kvällen pratade jag med N och han fick mig att känna mig ännu ynkligare än jag redan var. Nåja, idag mår jag bättre jag har hämtat datorn, det var ett projekt som hette duga och jag är verkligen helt slut. I kväll ska vi skypa och titta på varandra i camen, det ska bli fint som snus och jag kommer aldrig vilja lägga på. Imorgon är det skola och då får jag träffa mina andra babies!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback