Fredags filosofi

När klockan slog nio så var mina ögon öppnade för första gången den här dagen. När jag hoppade ur sängen så kände jag verkligen att mina svennehöfter fick jobba igår på dansen. Men det var lätt värt det för oj vad roligt det var.
När jag kasat mig ner för trappan och fixat fram frukost så satte jag igång filmen whip it med Ellen page och Drew Barrymore. Tokbra! tiden flög och snart var klockan elva och det var biggest looser. Sedan dess har jag packat och skrivit en tredjedel på mitt paper som ska in på måndag. Något som jag i princip glömt bort. Om en halvtimme trekvart kör jag till älmhult och hämtar upp den dära Noils och handlar nötter och frukt. I natt åker vi till fjällen. Han jag mormor och morfar. Men först ska vi sova i mormors bäddsoffa något som hon har förberett sedan förra torsdagen. Hon är så söt så.  Nu måste jag fortsätta skriva för om en stund kommer mami hem och jag vill gosa ner mig i henne.



Kommentarer
Postat av: j

nu fick jag lust för o se whipip


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback