Det går bra nu kompis det går bra nu

Så, hemma igen på en kort mellanlandning, fjällen har tagit musten ur mig full rulle hela dagen upp vid åtta och sedan däcka vid tio på kvällen.  Summa sumarum det var helt perfect. Vi var hemma i fyrtio minuter i osby igår innan vi satte oss på tåget till älmhult. Vi skulle gödas, först på storkstigen och sedan på bävervägen. vi avverkade paella, helstekt kycklig med rotsaker och kaka på  en timme. Fy farao vad gott det var och jag är mäkta imponerad över a och c´s matlagningskunskaper. Vi drack vin och efter ett tag kom fritte, grannarna hade inflyttningsfest och vi fick onda ögat.  Vid tre kom kajsa och hämtade oss, vi somnade gott och imorse panikpackade han den där det sista och vi var nojjiga över kräksjukan som allan hade lyckats dra på sig. Vi hamnade på stationen och sa hejdå vi ses i norpan nästa gång. Jag kom till osby, dog på soffan och lyckades återuppliva mig själv med blåbärssoppa och alvedon. Örjan kom hem och tog den andra soffan. Mamma ville dricka kaffe och louise berättade om konstiga katter. Nu sitter jag och ska packa men får ingenting gjort, det finns inget som är så jobbigt som att packa och gudarna ska veta att jag är mästare på att packa. Louise lyssnar på winnerbäck och jag får flashbacks från mitt femtonårs jag. Om fyra timmar får jag träffa fanny och babbla av mig. Livet känns ganska bra nu.

Kommentarer
Postat av: frida

me loves U! tack för igår hade sjukt kul med er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback