Sunny sangria.

I skrivandets stund sitter jag i norrköping. jag är lyckling. jag har återigen flytt kalmar, jag tror detta blir fjärde helgen irad som jag  inte orkar vara där. jag har egentligen ingenting emot att vara hemma men just nu orkar jag inte festa och dricka och vara snäll, glad och rolig. om en och en halv vecka så har vi en tenta och jag tror att jag kör på samma tema som förra tentan. nykter. det hjälpte tydligen för jag fick vg. 31 av 35 poäng. jag som trodde att jag skulle få underkänt. det är det som är så dumt med universitetet, det finns bara U, G el. VG. gymnasiet var bättre, där kunde man vara bra, medelmåtta eller bäst. här är det dålig, bra, bäst. En annan positiv sak är att jag har lyckats få ett sommarjobb, av alla tusen jag sökte så blev det återigen ett ålderdomshem, denna gången blev det dock inte i älmhult utan hemma i lilla kalmar. fyra minuter från min lägenhet för att vara exakt. det känns bra. ikväll ska vi grilla och dricka sangria. jag älskar sangria, mest för att det smakar som blandsaft och för att det pirrar i min mage av det. HEJA.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Förlora oskulden till Snagrian med måtta. Måtta är en trevlig typ om man vill vara freeeschie dagen efter. Jag saknar dig redan, ska jobba heeeeeela helgen. Jag håller utkik efter fina kläder till dig på VILA. :) PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback