some things are for certain

Pluggdag. usch vad jag inte tycker om pluggdagar, det brukar bli att jag sover på tok för länge och sedan får lite småångest när jag vaknar runt tio och inser att jag kunde ha pluggat i minst 2 timmar. Men idag har jag satt på mig effektivitetsskorna och nu plöjt runt 40 sidor internetgalax som snart ska sammanfattas sen är det bara runt 30 sidor kvar. HEJA MIG. Det är svårt att plugga hemma speciellt när det finns så mycket annat roligt att fixa med. Jag ska bygga en mobil, så jag måste ut i skogen och leta pinnar, jag måste dammsuga och packa ner mina vinterjackor i vakumpåsar, jag kan putsa fönster eller varför inte organisera om i garderoben. Fast just nu vill jag helst fixa om på min fotovägg, den är lite stökig och jag hittade fabulösa fotografier i nyaste elle. Nåja jag får drömma färdigt för nu ska jag hänga lite till med Manuel Castells.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback