You give me fever

Update från sjuksängen, Jag är precis lika pissig som igår. Det som gör det hela ännu mer surt är att jag missar pubrundan som är ikväll. Som jag hade längtat, men jag har lovat mina närmaste att jag ska stanna hemma i sängen och vila så jag är pigg till på fredag. På fredag är det nämligen avslutningscermoni och det är en väldigt fin pojkvän som kommer ner då, så jag måste verkligen bli frisk. Det känns som att alla i meskalinstaben har fått någon form av förkylning på sig, alla med samma symptom; trötthet, hosta, snuva och lite feber. Gött! Idag har jag missat den första föreläsningen sedan jag började i pukeberg, det är helt sinnes vilket dåligt samvete jag har över det. Istället för att lära mig om argumentation har jag lärt mig allt om vampyrerna i true blood. Något gott för sjukdomen med sig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback