Tigerlily

Idag är jag stolt som en tiger. Jag har klarat min första officiella dag som invalido. Det har gått sakta för att vara ärlig jättesakta, men jag har trots allt tagit mig fram och jag har klarat mig själv. Jag är dock jäkligt glad att jag hade nils vid min sida igår när jag vaknade med tanke på att jag knappt kunde gå ordentligt förrens vid klockan 14. Inte för att jag kan gå ordentligt nu heller men ja ni förstår.
Skolan har gått snabbt och föreläsningen idag var faktiskt riktigt intressant, han kan när han vill den där rinaldo. Mitt iallt ringer mamma och frågar om jag vill ha en rosa eller en svart väska. tough choice men det blev en rosa.
Väl hemma sitter jag nu med en nybryggd kopp espresso ( jag visste att mina söta secondhandkoppar skulle komma till användning) och en bit av kakan jag bakade igår. Jag ska snart börja på att analysera Catrins tal med hjälp av argumentationsmodellerna. Knepigt men jag får se hur det går.
Nu kaffe och Kaga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback