shall we stay here forever

Imorgon håller jag som sagt mitt tal. Jag börjar bli nervös nu. jag får helt enkelt låta bli att tänka på det. så nu borta från mitt huvud. istället ska jag packa inför helgen. det blir norrköping igen. det ska bli skönt att inte vara borta från nils så länge den här gången. nästa helg kommer mamma och mormor upp, det ska också bli supermysigt. De är typ de enda som brukar komma med jämna mellanrum. Nils och familjen. Fritte, tilda, martina , annika och åsa har ju också vart här en sväng. dock finns det vissa som aldrig finner tiden hur ofta man än påminner och till slut slutar man fråga för att man helt enkelt inte orkar. Vissa tycker att det är bättre att umgås de få gångerna man är hemma.  Ni får ursäkta mig men det är så jag känner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback