I'm gonna spend my money

På kurslitteratur. Wohoo, sjukt kul eller inte men detta är i alla fall mina tre nyförvärv. 510 kr fattigare så jag hoppas minsann att jag lär mig något av dem. The copywriters handbook ska vara utläst till måndag, jag dör lite när jag tänker på det eftersom det är drygt 300 sidor akademisk engelska om hur man skriver copytexter, jag tänkte jag skulle börja nöta lite ikväll innan jag somnar.
Dagen har varit bra, är trött som attans i min fot och känner att jag kommer att ha en rejäl träningsvärk i min högra vad. Man måste tänka för varje steg man tar. Höger vänster höger. Jag är dock lite stolt över att ha dragit ner på mina värktabletter från runt 8 om dagen till 2 om dagen. Det är ganska värt.  Idag fyller bästa sara år och vi har firat med kalas. hon bjöd på hembakad blåbärstårta och trevligt sällskap.  Det var fint. Väl hemma lyckades jag bärnna mina fiskpinnar så brandlarmet gick igång. Lite halvsmidigt sådär. Nåja jag ska inte klaga. Nu ska jag hoppa i sängen med min Copybok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback