Gothenburg i came back.

Shit vilket meck det har varit. Jag och emma fick tag i varsin sistaminuten till Nässjö imorgon men inte vår birthdaygirl johanna. Hon fick ta en normalbiljett. Vi har dock sjuk tur eftersom vi får åka gratis från Nässjö till Göteborg eftersom johannas vän är tågvärd och var snäll nog och fixade det till oss. Annars hade det blivit dyrt som snus. Idag har jag mest skrivit tal och tittat på Idol. Senare får jag ju packa också men det ska nog gå bra. Vi stannar ju bara över helgen. Jag måste även ringa Lisa så vi kan ses på lördag. Jag känner på mig att detta kommer att bli en toppenhelg. Jag ska försöka hitta ett par snygga Mc boots since mina myggjagare tragiskt gick bort i lördags. Svarta låga skor är viktigt för en fulländad skogarderob.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback