det snurrar i min skalle

Jahapp, då ligger man hemma nerbäddad i sängen och snörvlar. Det känns inte så pepp att vara sjukt förkyld just nu så jag har tagit en vilodag. Vi hade bara ett möte idag med utställningsgruppen och ett med vår lärare så det känns inte som att jorden går under. Det känns dock som att jag ska gå under, jag måste bort till apoteket som tack och lov ligger fem minuters cykelväg från mig, jag ska bunkra upp med ipren, eeze och en febertermometer eftersom jag har en känsla av att jag har feber. Jag kallsvettas och skakar och så fort jag reser mig upp känns det som att hela världen snurrar ett extra varv. Nej enough of my pitty. Nu ska jag kika på true blood och samla krafter till att cykla som vinden.


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Stackars gumman! Du får även ihandla lite echinagard, ta 2 st 3-5ggr per dag. Sätt i gång bums!

Kan även hälsa att Örjan har kommit hem,sjuk och han har fått samma behandling + alvedon och halstabletter.

Stackars er.! :-(

2009-09-08 @ 16:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback