CopyCat 2009 i pukeberg

Pust, nu är våra copyuppgifter slut för den här gången. samtidigt som det är en stor lättnad i fallet där jag faktiskt hinner göra saker nu. men det är ändå en viss saknad för jag tycker det är väldigt roligt. Det hade vart kul att fortsätta.
Istället får jag ta tag i en annan mastig skrivupg nämligen en rapport om det argumenterande talet som vi ska hålla. Tyvärr kom jag näst sist på sista dagen  dvs torsdag nästa vecka. Det hade kunnat bli en roligare placerig men vafasen.
I vilket fall som helst så åker jag till Norrköping i morgon för att pussas och fira vår tvåårsdag och sådär. Det ska bli  kul. Jag gillar den staden. Tyvärr kommer jag missa ung halva dagen i skolan pga det, men men det blir bra ändå. Jag får ju ut ngt gott av det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback