Bulletproof

Och jag klarade min första och enda nyktra kväll på kåren, mycket tack vare ida som drog i mig och tvingade mig att dansa när jag helst ville lägga mig i ett hörn och sova. Det värsta var att när jag kom hem halv tre i natt så var jag inte ens trött, jag hatar när det slår över så.  Idag har jag trots allt sovit länge vilket var jäkligt välbehövligt, jag kan inte skryta med att jag har behandlat min kropp sådär superbra den senaste veckan. På tok för mycket alkohol, för lite sömn och för lite hemlagad mat, jag har levt på tonfisk och mackor på ett ungefär. Idag är det tack och lov vilodag, jag har tvätt-tid och fixar lite i lägenheten. Ikväll var det meningen att jag emma jobo, min, oske & Kautto skulle kolla på Inglorious basterds men jag tror jag hoppar det och hänger på idas förslag om filmkväll med dåliga filmer och chips.
Vi får väl se helt enkelt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback