Blod svett och tårar

Dags att byta bandage på foten. Som den fool jag är så trodde jag att "alla" fyra stygnen satt i mitten såret, men tji fick jag när jag tog mig en närmare titt, för ett av stygnen satt på ovansåren. Blä. Det var fin blå färg på tråden iaf. Koboltblå. Det finns bildbevis för den som vågar titta, jag lovade dock jennie att inte visa. så då gör jag inte det.
I det hela har dagen gått bra, workbooksamtal och en runda på cykeln. Svårt att ta sig upp och bromsa men vad gör väl det? På nyckeln träffade jag på söta ettor som frågade hur det var, vi faddrar har lyckats uppfostra dem väl, mitt fadderhjärta jublar!


Kommentarer
Postat av: BH

såg ut som du verkligen hade ont så kunde inte låta bli att fråga hur det var... men hoppas det är bättre nu iaf :) Ni har verkligen gjort ett bra jobb ! :P

2009-09-18 @ 16:49:14
Postat av: BH= Belinda

min dator döper mig av sig själv.. ;p

2009-09-19 @ 10:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback