bad bad update

Jag är så dålig på att uppdatera. Man får passa på dagar som idag när man har fem minuter över.  sedan jag kom tillbaka hit har det varit så otroligt mkt att göra. Oftast går jag upp vid sju, kommer hem vid ett är hemma ngn timme och slänger i mig mat, sen bär det av  och jag kommer hem runt två. Jag börjar bli rätt slut nu faktiskt, men jag har haft kul att faddra så jag ska absolut inte klaga.

Igår vad det förresten turkossittning, det var skitskoj, jag slänger in en photoboothbild på hur jag såg ut.
Jag hinner inte skriva så mkt mer, om fem min ska jag hojja ner och ha hand om en skattjakt, sen är det speeddateing och sen vanlig kårkväll, eftersom jag är nykter fadder idag så måste jag vara med på allt. pust.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback