Onaturlig naturlighet

Pluggpaus. Det finns inget bättre än pluggpauser just idag. Jag sitter och slår i örjans whiskey och ölböcker jag har sjuttioelva olika varianter av titelsidor och jag sitter och funderar över olika grids. Samtidigt som jag sitter och våndas i Indesign så väntar jag på att posten ska komma med en avi till mig så att jag kan hämta ut mina shoes som jag köpte på tradera i torsdags. Men jag lovar att så fort den kommer och jag bestämmer mig för att gå utanför dörren så kommer det att börja pissregna. Vädret är inte att lita på idag. Och eftersom jag känner att jag har kört fast så längtar jag efter handledningen med håkan imorgon. Håkan är en av våra gästlärare från Konstfack, han är gammal som gatan men vis som få och så är en han en jäkel på Indesign. Jag önskar att jag kunde lära min morfar Indesign... Nåja jag får vänta till imorgon. Nu ser jag mest fram emot kvällen, emma johanna och bonde söker fru.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback